Ugrás a tartalomra
A képen egy személy keze látható, amint éppen telefonál
Panaszkezelés

PANASZKEZELÉS
 

HOGYAN TEHET PANASZT?

  1. ÍRÁSBAN

Postai úton ügyfélszolgálatunknak címezve: Budapest-1134, Róbert Károly körút 61-65.

E-mailen az info@unicreditleasing.hu címre megküldve

    2. SZÓBAN

Személyesen Társaságunk ügyfélszolgálatán a megadott nyitvatartási időben 

Telefonon ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül 


SZABÁLYZATOK, LETÖLTHETŐ NYOMTATVÁNYOK
 

Panaszkezelési szabályzat (pdf) - UniCredit Leasing Hungary Zrt.

Nyomtatvány fogyasztói panaszokhoz (pdf)

Nyomtatvány fogyasztói kérelem az MNB-hez (pdf)

Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi hatósági jogköre és a Pénzügyi Békéltető Testület szerepe fogyasztói jogvita esetén (pdf)

Nyomtatvány fogyasztói kérelem PBT eljáráshoz


MIT TEGYÜNK, HA PÉNZÜGYI PANASZUNK VAN?
 

Figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank honlapján  a "Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?" című tájékoztató anyagot is.

 


ETIKAI FORRÓDRÓT
 

Az UniCredit Leasing az elfogadhatatlan magatartások bejelentését lehetővé tevő kommunikációs csatornát működtet a munkavállalói, a Társasággal szerződéses viszonyban álló, vagy egyéb személyek számára, akiknek a bejelentés megtételéhez vagy a bejelentés tárgyát képező magatartás orvoslásához méltányolható jogos érdeke fűződik. Részletek